PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele – Bc. Irena Veselá
Bc. Irena Veselá
Bachelor's thesis
PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je na rozboru společnosti Apple doložit, že PR má vliv na nákupní rozhodování spotřebitele. V práci se autorka nejprve zabývá teorií z oblasti marketingu s vymezením základních pojmů. Pokračuje zmapováním nákupního rozhodování spotřebitele, oblastí public relations a jeho technik v ovlivňování mínění, které je nosným tématem této práce. Ve druhé části jsou analyzovány marketingové …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the Apple company to demonstrate that PR has an influence on the purchasing decisions of consumers. First of all, the author deals theories from the field of marketing with the definition of basic concepts. Continues by mapping with purchasing decisions of consumers, public relations and techniques in influencing opinion, which is the main topic of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aasc1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication