Bc. Irena Veselá

Bakalářská práce

PR jako součást nákupního rozhodování spotřebitele

PR as a part of the purchasing decisions of consumers
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na rozboru společnosti Apple doložit, že PR má vliv na nákupní rozhodování spotřebitele. V práci se autorka nejprve zabývá teorií z oblasti marketingu s vymezením základních pojmů. Pokračuje zmapováním nákupního rozhodování spotřebitele, oblastí public relations a jeho technik v ovlivňování mínění, které je nosným tématem této práce. Ve druhé části jsou analyzovány marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is the analysis of the Apple company to demonstrate that PR has an influence on the purchasing decisions of consumers. First of all, the author deals theories from the field of marketing with the definition of basic concepts. Continues by mapping with purchasing decisions of consumers, public relations and techniques in influencing opinion, which is the main topic of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma