Martin CHUMCHAL

Bachelor's thesis

Webový portál pro servis a reklamace

A Service Support and Complaints Web Portal\nl{}
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrh systému pro servis a reklamaci zboží, navrhnout způsob komunikace se zákazníkem pomocí webových služeb a specifikovat platformu pro běh systému (PHP, MySQL). Na základě přesného návrhu bude dané řešení implementováno do reálného obchodního trhu na pozici koncového prodeje IT zboží podnikatelského subjektu Počítače Zlín. Dále bude chování systému pečlivě zhodnoceno …more
Abstract:
Aim of this work is to design a system for service and claim the goods, to propose a method of communication with customers using web services and specify the platform to run the system (MySQL + PHP). On the basis of the exact solution of the proposal will be implemented in a real commercial market for the position of IT goods sales end of the business entity Computers Zlín. Furthermore, the behavior …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2014
Accessible from:: 10. 6. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. David Malaník, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHUMCHAL, Martin. Webový portál pro servis a reklamace. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.6.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe