Bc. Eva Mlnaříková
Bakalářská práce
Vodní pohybové pohádky
Motion fairy tales in water
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu vodních pohybových pohádek. Obsahuje teoretickou část, která popisuje ontogenetický vývoj dítěte předškolního věku, teorii plavání, hry a pohádky. V praktické části jsou nabyté poznatky využity formou pohybových pohádek uplatněných ve výuce plavání. Cílem práce je vytvořit inspirativní praktickou příručku pro instruktory plavání.Abstract:
The bachelor thesis devotes to the theme of motion fairy tales in water. It consists of theoretical part, which describes ontogenetical development of preeschool-aged children, theory of swimming, play and tales. In the practical part the acquired knowledges are used in the form of motion fairy tales appliable at swimming lessons. The aim of this thesis is to create an inspiring manual for swimming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o29eq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Daniela Jonášová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Pohybové hry zaměřené na rozvoj matematického myšlení u dětí předškolního věku Motoric games aimed at the development of mathematical thinking in pre-school age
Eva ODVÁRKOVÁ -
Předškolní příprava jako významná součást vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodňujícího prostředí
Kateřina Kuchařová -
Faktory školního prostředí ovlivňující držení těla dětí předškolního věku v České republice a Velké Británii
Karolína Gálová -
Vliv školního prostředí na komunikační schopnosti dětí předškolního věku
Kristýna Marková -
Příroda a životní prostředí v próze pro předškolní děti
Ester Dobiášová -
Rozvoj komunikační schopnosti dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy
Ester Wernerová -
Analýza komunikační schopnosti dětí předškolního věku v prostředí dětského domova
Marie Jurenová -
Výuka plavání v předškolním vzdělávání – osvojování si kompetencí ve vodním prostředí
Anežka Koláčková