Minh Thu Pham

Bakalářská práce

Impact of COVID-19 on consumer behaviour in Vietnam.

Impact of COVID-19 on the consumer behaviour in Vietnam
Anotace:
The aim of this study is to investigate the shift of consumer behaviour under the impact of COVID-19 on the Millennials living in Vietnam. To explain their behaviour during the pandemic, the qualitative approach has been used and an in-depth interview have been carried out with Vietnamese customers. Findings of the study revealed that there was a change in shopping channel, from physical stores to …více
Abstract:
The aim of this study is to investigate the shift of consumer behaviour under the impact of COVID-19 on the Millennials living in Vietnam. To explain their behaviour during the pandemic, the qualitative approach has been used and an in-depth interview have been carried out with Vietnamese customers. Findings of the study revealed that there was a change in shopping channel, from physical stores to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedoucí: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83980

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management