Ing. Veronika Nechybová

Bakalářská práce

Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.

Target groups and marketing comunication, analysis of television advertising campaigns for chocolate Milka.
Anotace:
Hlavním předmětem této bakalářské práce je analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka. Teoretická část se z největší části věnuje vysvětlení pojmů marketingová komunikace a cílové skupiny. Práce se nadále zabývá termíny, jako jsou psychografická segmentace, komunikační proces a segmentace trhu. V teoretické části práce se práce zaměřuje na marketing jako takový, jaké jsou jeho složky a co …více
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is the analysis of the television advertising campaign for chocolate Milka. The theoretical part is for the most part devoted to the explanation of the concepts marketing communications and target groups. The thesis also deals with terms such as psychographic segmentation, the communication process and market segmentation. The theoretical part focuses on marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní