Ing. Jakub Chaloupka

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti SOR Libchavy spol. s r.o.

Marketing strategy of SOR Libchavy, Ltd.
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou marketingové strategie v podmínkách reálného podniku. V první části jsou popsány teoretické základy a analýza současné situace ve společnosti SOR Libchavy spol. s r. o. Druhá část je věnována tvorbě strategického systému měření výkonnosti a marketingové strategie.
Abstract:
The work deals with the creation of marketing strategies in terms of real company. The first part describes the theoretical foundations and analysis of the current situation in the SOR Libchavy, Ltd. The second part is devoted to the creation of strategic performance measurement system and marketing strategies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Morkus

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chaloupka, Jakub. Marketingová strategie společnosti SOR Libchavy spol. s r.o. . Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika