Specifika výukových strategií na malotřídní škole – Lucie HEGAROVÁ
Lucie HEGAROVÁ
Diplomová práce
Specifika výukových strategií na malotřídní škole
Specifics of teaching strategies on particular school
Anotace:
Diplomová práce Specifika výukových strategií na malotřídní škole se zabývá problematikou specifických výukových metod, organizačních forem a odlišných přístupů k výuce a řízení tohoto typu škol. Teoretická část této práce vymezuje základní oblasti, které jsou nezbytně nutné k pochopení této problematiky. Mezi tyto oblasti patří charakteristika malotřídní školy její náležitosti a součásti, dále pak …víceAbstract:
The thesis Specifics of teaching strategies at particular schools (mixed class school) deals with specific teaching methods, organizational forms, different teaching approaches and management of this type of schools. The theoretical part defines basic areas that are essential to the understanding of this issue. These areas include the characterization of particular schools, their proprieties and components …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Hegarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEGAROVÁ, Lucie. Specifika výukových strategií na malotřídní škole. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Výukové metody a organizační formy z pohledu učitelů a žáků středních škol
Blanka Vojtová