Autorita učitele pohledem žáků střední odborné školy – Romana Adlová
Romana Adlová
Bakalářská práce
Autorita učitele pohledem žáků střední odborné školy
Teacher authority as seen by secondary vocational school students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou zaměření na téma autority učitele po-hledem žáků střední odborné školy. Cílem teoretické části práce je objasnění pojmu autorita navazující na její typologii a kritéria členění autority. Teoretická část práce je dále zaměřena na autoritu učitele a vysvětluje spojitosti kázně a výchovy s autoritou v návaznosti na výchovné styly učitele. Závěr teoretické části …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of teacher's authority from the point of view of secondary school students. The aim of the theoretical part of the thesis is to clarify the concept of authority related to its typology and the criteria of authority breakdown. Furthermore, the theoretical part of the thesis focuses on the teacher's authority and explains the connections of discipline and behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko
- Oponent: Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost učitele a její vliv na výchovu a vzdělání žáků
Veronika KRUTOVÁ HEGEROVÁ -
Křesťanské ctnosti, osobnost učitele základní školy a jeho morální působení na žáky
Martina URBANOVÁ -
Osobnost učitele z pohledu žáků maturitních a učebních oborů
Ilona KABÁTOVÁ -
Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů
Pavla Luklová -
DEVELOPING YOUR OWN TEACHING STYLE: TEACHING ENGLISH TO CZECH L2 LEARNERS
Veronika PECHANCOVÁ -
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Výchovný styl a autonomní motivace k učení u žáků 2. stupně základní školy
Alžběta Gilíková -
Percipovaný výchovný styl v rodině v souvislosti se školní výkonovou motivací
Kateřina Klementová