Bc. Patrik Bartošík

Diplomová práce

Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence

Creating a game with adaptive sound based on the analysis of Kingdom Come: Deliverence
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na zpracování autorské digitální hry za použití adaptivních zvuků a hudby, které reagují na hráčovo chování. Cílem teoretické části práce je typologicky zmapovat pole adaptivní herní hudby a doplnit ji o historický kontext. Praktická část bude stavět na základech analýzy hry Kingdom Come: Deliverance, jejíž postupy v oblasti sound designu bude hra aplikovat.
Abstract:
This Master's thesis focuses on the development of an original digital game using adaptive sounds and music that respond to player behavior. The aim of the theoretical part of the thesis is to typologically map the field of adaptive game music and add historical context. The practical part will build on the foundations of the analysis of the game Kingdom Come: Deliverance, whose sound design practices …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Haas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Zvukový design a multimediální technologie / Zvukový design a multimediální technologie