Ing. David Hrachovec, DiS.
Bachelor's thesis
E-business v teorii a praxi
E-business in Theory and Practice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapování oblasti elektronického obchodování v současné době. Po uvedení základních obecných pojmů je práce zaměřena na současný stav oblasti e-komerce a následně na zmapování strategie podnikání z hlediska firmy. V praktické části práce jsou teoretické poznatky porovnány s reálnou firemní strategií a zákaznickými trendy.Abstract:
The objective of this bachelor work is mapping of the area of an e-commerce nowadays.This work is focused on a contemporary state in e-commerce after introduction of common notions and then on mapping of a business strategy from firm´s wiev.There are theoretic knowledge that are compared with a real firm strategy and customer trends in the practical part of this work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/zh0u4/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 3. 2012
- Supervisor: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová komunikace na B2B a B2C online trzích módy
Sandra Friebová -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš