Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising – Simona VERNEROVÁ
Simona VERNEROVÁ
Bakalářská práce
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Abstract:
The thesis concentrates on aspects causing an advertisement to be seen as inappropriate and insulting to the public. In the theoretical part, terms such as advertisement and profanity are described. In the subsequent chapters there is a list of significant linguistic and visual signs, which are considered crucial for the purposes of the analysis. The practical part focuses on the analysing all aspects …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hledání všech aspektů, kvůli kterým může být reklama vnímána společností jako nevhodná, urážející a vulgární. V teoretické části jsou definovány pojmy reklama a profanace. V následujících kapitolách je výčet důležitých lingvistických a vizuálních projevů, které jsou pro tuto analýzu stěžejní. Praktická část se zabývá rozborem všech aspektů, které souvisí s profanací …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VERNEROVÁ, Simona. \textit{Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nqpye9/.
Jak správně citovat práci
VERNEROVÁ, Simona. Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Literatura a tabu: Sodoma Jiřího Karáska
Kateřina Jakoubková -
T: Prolomení tabu ve fotografii, která se věnuje tématu mateřství a jeho sociálnímu kontextu
Karolina Ćwik -
Tabu v současné literatuře pro děti a mládež a jeho přenesení na jeviště
Natálie Mlejnková -
Vývoj jazykových jevů tabu a noa v ukrajinském a českém jazyce od jejich vzniku do současnosti
Olena IZMAILOVA -
Postpartum sexuální tabu a jeho socio-ekologické příčiny - rešerše
Kristýna ŠVEHLOVÁ -
VÝVOJ JAZYKOVÝCH JEVŮ TABU A NOA V UKRAJINSKÉM JAZYCE OD JEJICH VZNIKU DO SOUČASNOSTI
Olena IZMAILOVA -
Popularizování tabu a vliv na zákazníka
Margaréta Midliková -
Vývoj jazykových jevů tabu a noa v ukrajinském jazyce od jejich vzniku do současnosti
Olena IZMAILOVA