Markéta Machová

Diplomová práce

Brand management vybrané značky

Brand management of selected brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a současné poznatky v této oblasti aplikovat na konkrétní značku, tedy analyzovat stávající brand management vybrané značky, kriticky jej zhodnotit a navrhnout doporučení pro zlepšení řízení této značky. Teoretická část práce přináší informace o pojmech značka a brand, popisuje funkce a prvky …více
Abstract:
The thesis engages in the subject of brand management. The objective of the thesis was to conceive the subject of brand management and to apply the knowledge gained to a particular brand, i. e. to analyze and critically evaluate current brand management of the brand selected and to suggest recommendations for leading the brand in the future. The theoretical part of the thesis focuses on brand, brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 10. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Karel Kraus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34049