Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací – Evgeniya Sokolova
Evgeniya Sokolova
Bachelor's thesis
Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací
Comparison of recruitment and selection process in a non-profit organization and business enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele. Cílem je rozpoznání rozdílů vnímání značky zaměstnavatele u příslušníků rozdílných generací X, Y a Z, baby-boomers a tiché generace. K dosažení cíle je použita kombinace výzkumných metod: dotazníkové šetření, metaanalýza existujících šetření, analýza případových studií.Hlavním výstupem práce je identifikace postupu pro budování …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze recruitment and selection process in a non-profit organization AIESEC Czech Republic and in a business company CETIN, a.s. Identify the differences and specifics of those processes in profit and non-profit area. Detection of strengths and weaknesses in the processes for both organizations. The contribution of this work consists of specific recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77477
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Marcela Palíšková
- Reader: Kateřina Legnerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Assessment of recruitment and selection process at logistics company
Hana Stáňová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Employer branding
Jana Machalová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Identification and evaluation of employer brand and branding tools of Amazon (Czech Republic)
Kryštof Waage -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina