Evgeniya Sokolova

Bachelor's thesis

Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací

Comparison of recruitment and selection process in a non-profit organization and business enterprise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele. Cílem je rozpoznání rozdílů vnímání značky zaměstnavatele u příslušníků rozdílných generací X, Y a Z, baby-boomers a tiché generace. K dosažení cíle je použita kombinace výzkumných metod: dotazníkové šetření, metaanalýza existujících šetření, analýza případových studií.Hlavním výstupem práce je identifikace postupu pro budování …more
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze recruitment and selection process in a non-profit organization AIESEC Czech Republic and in a business company CETIN, a.s. Identify the differences and specifics of those processes in profit and non-profit area. Detection of strengths and weaknesses in the processes for both organizations. The contribution of this work consists of specific recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2020
  • Supervisor: Marcela Palíšková
  • Reader: Kateřina Legnerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77477

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management