Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací – Evgeniya Sokolova
Evgeniya Sokolova
Bachelor's thesis
Značka zaměstnavatele z pohledu jednotlivých generací
Comparison of recruitment and selection process in a non-profit organization and business enterprise
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování značky zaměstnavatele. Cílem je rozpoznání rozdílů vnímání značky zaměstnavatele u příslušníků rozdílných generací X, Y a Z, baby-boomers a tiché generace. K dosažení cíle je použita kombinace výzkumných metod: dotazníkové šetření, metaanalýza existujících šetření, analýza případových studií.Hlavním výstupem práce je identifikace postupu pro budování …viacAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze recruitment and selection process in a non-profit organization AIESEC Czech Republic and in a business company CETIN, a.s. Identify the differences and specifics of those processes in profit and non-profit area. Detection of strengths and weaknesses in the processes for both organizations. The contribution of this work consists of specific recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedúci: Marcela Palíšková
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Employee Attraction: impact of employer brand image and selection process on attractiveness of potential employers
Karmela Yelemessova -
Assessment of recruitment and selection process at logistics company
Hana Stáňová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Employer branding
Jana Machalová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Identification and evaluation of employer brand and branding tools of Amazon (Czech Republic)
Kryštof Waage -
Employer branding: Tvorba značky zaměstnavatele
David Zielina