Bc. Adam Štědrý

Diplomová práce

Regulace reklamy na internetu

Regulation of Advertising on the Internet
Anotace:
Práce se zabývá regulací reklamy s důrazem na reklamu internetovou. Analyzuje termíny, jejichž znalost je nezbytná pro komplexní pochopení problematiky. Zaobírá se úrovní české právní a také mimoprávní regulace. Práce je zpracována tak, aby byla pochopena neodbornou veřejností, což je také praktické hledisko. Logicky vysvětluje podstatu určitých norem a kodexů, které jsou pro regulaci nezbytné.
Abstract:
This task deals with the regulation of advertising with a focus on Internet advertising. Analyzes terms, knowledge of which is essential to a comprehensive understanding of the issue. It deals with the level of Czech legal and non-juristic regulation. Task is processed so as to be understood by laypersons, which is also a practical aspect. Logically explains the principle of certain standards and codex …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace