Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti – Ing. Lucie Ondříšková
Ing. Lucie Ondříšková
Bakalářská práce
Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti
Influence of the air ticket marketing model on the efficiency of an airline company
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problém rakouské letecké společnosti Austrian Airlines provozující pravidelnou leteckou přepravu cestujících. Austrian Airlines čelí několika aktuálním otázkám: cenová struktura letenek, zvyšující se palivové poplatků, konkurenční nabídky nízkonákladových leteckých společností. Práce analyzuje tyto jednotlivé na sobě závislé segmenty. Aby si Austrian Airlines, jakožto letecká …víceAbstract:
This bachelor degree work deals with the problem of Austrian Airlines. Austrian Airlines provides regular passenger transport and is currently facing up issues such as: ticket price structure, increasing fuel tax, low-cost airlines competitive offers. The work analyses these interlinked segments one by one. To keep its market share and be competitive, Austrian Airlines as a middle-size airline decided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lla7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Písař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Pavel Junek -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář