Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti – Ing. Lucie Ondříšková
Ing. Lucie Ondříšková
Bachelor's thesis
Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti
Influence of the air ticket marketing model on the efficiency of an airline company
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problém rakouské letecké společnosti Austrian Airlines provozující pravidelnou leteckou přepravu cestujících. Austrian Airlines čelí několika aktuálním otázkám: cenová struktura letenek, zvyšující se palivové poplatků, konkurenční nabídky nízkonákladových leteckých společností. Práce analyzuje tyto jednotlivé na sobě závislé segmenty. Aby si Austrian Airlines, jakožto letecká …moreAbstract:
This bachelor degree work deals with the problem of Austrian Airlines. Austrian Airlines provides regular passenger transport and is currently facing up issues such as: ticket price structure, increasing fuel tax, low-cost airlines competitive offers. The work analyses these interlinked segments one by one. To keep its market share and be competitive, Austrian Airlines as a middle-size airline decided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/lla7e/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Jiří Písař
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Konkurence na železnici - možnosti a limity
Vojtěch Čechák -
Posouzení rozsahu a intenzity konkurence na trhu osobní dopravy na lince Praha-Brno
Tomáš Konečný -
Vliv lídra ve vybraném odvětví na tržní cenu akcií konkurence
Jiří Růžička -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Vliv konkurence na úspěch podniku
Jan Šindelář -
Konkurence letecké a vlakové dopravy v Číně
Petr Dvořáček