Ing. Lucie Ondříšková

Bakalářská práce

Vliv marketingového modelu prodej letenek na efektivitu letecké společnosti

Influence of the air ticket marketing model on the efficiency of an airline company
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problém rakouské letecké společnosti Austrian Airlines provozující pravidelnou leteckou přepravu cestujících. Austrian Airlines čelí několika aktuálním otázkám: cenová struktura letenek, zvyšující se palivové poplatků, konkurenční nabídky nízkonákladových leteckých společností. Práce analyzuje tyto jednotlivé na sobě závislé segmenty. Aby si Austrian Airlines, jakožto letecká …více
Abstract:
This bachelor degree work deals with the problem of Austrian Airlines. Austrian Airlines provides regular passenger transport and is currently facing up issues such as: ticket price structure, increasing fuel tax, low-cost airlines competitive offers. The work analyses these interlinked segments one by one. To keep its market share and be competitive, Austrian Airlines as a middle-size airline decided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Písař

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting