Ing. Tereza Dostálová, B.A.

Master's thesis

Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu

Differences between use and customer value in the enterprises
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu“ je objasnění dvou kategorií hodnoty výrobku či služby v rámci hodnotového managementu a jejich vzájemná komparace. Pro účely vzájemného porovnání hodnot byla popsána metodika měření a navrhnuty metody, prostřednictvím kterých je možno hodnotu pro zákazníka zvyšovat. V praktické části …viac
Abstract:
The goal of this thesis “Differences between use and customer value in the enterprises” is to explain two product value categories in terms of value management and their mutual comparison. For purpose of value comparison the measurement methodology was described and the methods, by which the customer value can be increased, were suggested. In the second part of the study the concrete case of successful …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management