Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu – Ing. Tereza Dostálová, B.A.
Ing. Tereza Dostálová, B.A.
Diplomová práce
Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu
Differences between use and customer value in the enterprises
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Stanovení rozdílů mezi užitkovou hodnotou a hodnotou pro zákazníka na vybraném produktu“ je objasnění dvou kategorií hodnoty výrobku či služby v rámci hodnotového managementu a jejich vzájemná komparace. Pro účely vzájemného porovnání hodnot byla popsána metodika měření a navrhnuty metody, prostřednictvím kterých je možno hodnotu pro zákazníka zvyšovat. V praktické části …víceAbstract:
The goal of this thesis “Differences between use and customer value in the enterprises” is to explain two product value categories in terms of value management and their mutual comparison. For purpose of value comparison the measurement methodology was described and the methods, by which the customer value can be increased, were suggested. In the second part of the study the concrete case of successful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/astgp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová