Bc. Jan Hradil

Diplomová práce

Aplikace marketingového řízení v podniku a jeho vylepšení

The application of the marketing management in the enterprise and its improvement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci marketingového řízení v podniku a navrhuje jeho vylepšení na základě SWOT analýzy, BCG analýzy, analýzy pěti konkurenčních sil, PESTE analýzy, srovnání s konkurenčními podniky. Metody a analýzy jsou podkladem pro návrhy na zlepšení marketingového řízení v podniku. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich …více
Abstract:
Title: The application of the marketing management in the enterprise and its improvement The diploma thesis is focused on the application of the marketing management in the enterprise and suggests its improvement based on a SWOT analysis, a BCG analysis, a five forces analysis, a PEST analysis, a comparison with competitive enterprises. The methods and analysis are foundations for suggestions for an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA., Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting