Aplikace marketingového řízení v podniku a jeho vylepšení – Bc. Jan Hradil
Bc. Jan Hradil
Diplomová práce
Aplikace marketingového řízení v podniku a jeho vylepšení
The application of the marketing management in the enterprise and its improvement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na aplikaci marketingového řízení v podniku a navrhuje jeho vylepšení na základě SWOT analýzy, BCG analýzy, analýzy pěti konkurenčních sil, PESTE analýzy, srovnání s konkurenčními podniky. Metody a analýzy jsou podkladem pro návrhy na zlepšení marketingového řízení v podniku. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro identifikaci klíčových nedostatků. Popsané návrhy na jejich …víceAbstract:
Title: The application of the marketing management in the enterprise and its improvement The diploma thesis is focused on the application of the marketing management in the enterprise and suggests its improvement based on a SWOT analysis, a BCG analysis, a five forces analysis, a PEST analysis, a comparison with competitive enterprises. The methods and analysis are foundations for suggestions for an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dkmvy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA., Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Wicke CZ, s.r.o.
Veronika Mynářová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Anna-Maria Khoury -
Strategická analýza společnosti Zemědělské služby Dynín, a.s.
Markéta Pomijová -
Situační analýza jazykové agentury ADAM s.r.o.
Jana Černá -
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s. r. o.
Zuzana Tomalová -
Situační analýza podnikání realitní kanceláře Hrdlička-Hrdličková s.r.o.
Jitka Hrdličková -
Strategický management cestovní kanceláře ADRIA DATABANKA, s.r.o.
Michal Šnajdar