Rozvoj tvořivosti dětí v prostředí lesní mateřské školy – Martina ŠŤASTNÁ
Martina ŠŤASTNÁ
Bakalářská práce
Rozvoj tvořivosti dětí v prostředí lesní mateřské školy
The development of children's creativity in an environment forest kindergarten
Anotace:
Nejlepším způsobem, jak v dětech probouzet a podporovat vztah k přírodě, je samotný pobyt venku. Příroda funguje jako vzdělávací prostředí a herna neomezených možností, která přirozeně rozvíjí dětskou tvořivost. Cílem této práce je teoretické seznámení s pojmem tvořivost. Práce se snaží předložit definici tohoto pojmu, zabývá se samotnou podstatou a významem tvořivosti. Konkrétněji představuje tvořivost …víceAbstract:
The best way how to awake and support the relationship to nature in children is to be outdoors. Nature works as a learning environment and a playroom of limitless possibilities that naturally develop children's creativity. The aim of this work is the theoretical introduction to the concept of creativity. The thesis tries to present a definition of this term, deals with the nature and importance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Zveřejnit od: 11. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka SMRŽOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Martina. Rozvoj tvořivosti dětí v prostředí lesní mateřské školy. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Tvořivost a osobní pohoda dětí předškolního věku v klasických a lesních mateřských školách
Lenka Frimlová -
Tvořivost dětí předškolního věku v klasických a lesních mateřských školách
Petra Berlinská -
Tvořivost a motivace v hlasové výchově v mateřské škole
Kateřina LANGMAIEROVÁ -
Les jako ateliér
Nikola Štěrbová -
Les jako prostředí pro výchovu žáků 1. stupně základní školy
Nikola Hermannová
Název
Vložil
Vloženo
Práva