Daniel Štípek

Bakalářská práce

Marketingová olympiáda na sociálních sítích: influencer jako obchodní partner

Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku influencera jako obchodního partnera firem či značek. Autor se zabývá etickou otázkou spojenou s transparentním označováním spolupráce mezi influencerem a daným podnikatelským subjektem a dalšími kritérii pro přijetí zakázky na propagaci produktu či značky. Autor tuto problematiku zkoumá jak optikou influencerů samotných, tak i formou analýzy názorů …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of influencers as business partners of companies or brands. The author deals with the ethical issue related to the transparent indication of the cooperation between the influencer and the business entity and other criteria for accepting a product or brand promotion contract. The author examines this issue through the lenses of the influencers themselves and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty