Daniela Kotrbová

Diplomová práce

Strategický marketing vybrané lezecké stěny

Strategic marketing of the chosen climbing centre
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingem lezecké stěny BigWall Vysočany a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů zákazníka a provozovatele. Cílem této diplomové práce je analýza zákaznické spokojenosti a zákaznické vnímání strategie tohoto centra. Tato práce je rozdělena do šesti částí: úvod, teoretická část, metodologická část, část věnující se představení lezeckého …více
Abstract:
This Diploma Thesis describes strategic marketing of climbing centre BigWall Vysočany and is focused on the analysis of customer's satisfaction and comparism customer's and shopkeeper's opinions. The goal of this Diploma Thesis is to analyse customer's satisfaction and perception of strategy of this climbing centre. This paper is divided into six parts: an introduction, a theoretical part, a methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Marcela Rakovičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48597

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management