Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Markéta Foltová
Bc. Markéta Foltová
Bakalářská práce
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je navržení inovace podpory prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace v konkrétních eventových akcích vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárnímu přehledu publikací, které se týkají podpory prodeje a ze kterých jsou zpracována teoretická východiska - od obecného marketingového mixu přes …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is suggesting an innovatuve sales promotion through marketing communication tools in specific events of the chosen company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is dedicated to literary overview of publications concerning the sales promotion. From these, the practical starting points are drawn – from general marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Kateřina Krásová -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v České spořitelně, a.s.- sektor finančních služeb
Alena Ludvíková -
Úvodní online kampaň pro zvýšení prodejů e-shopu KittyTreasures.co
Štěpán Dolejší -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup