Bc. Markéta Foltová

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je navržení inovace podpory prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace v konkrétních eventových akcích vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárnímu přehledu publikací, které se týkají podpory prodeje a ze kterých jsou zpracována teoretická východiska - od obecného marketingového mixu přes …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is suggesting an innovatuve sales promotion through marketing communication tools in specific events of the chosen company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is dedicated to literary overview of publications concerning the sales promotion. From these, the practical starting points are drawn – from general marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní