Bc. Markéta Foltová

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je navržení inovace podpory prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace v konkrétních eventových akcích vybrané společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárnímu přehledu publikací, které se týkají podpory prodeje a ze kterých jsou zpracována teoretická východiska - od obecného marketingového mixu přes …more
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is suggesting an innovatuve sales promotion through marketing communication tools in specific events of the chosen company. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is dedicated to literary overview of publications concerning the sales promotion. From these, the practical starting points are drawn – from general marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní