Vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu – Martin Čermák
Martin Čermák
Bachelor's thesis
Vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu
Vliv marketingové komunikace na prodej vybraného produktu
Abstract:
Téma na bakalářskou práci jsem si zvolil vliv marketingové komunikace na prodej vybraného produktu. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový a komunikační mix, podrobněji rozebrány druhy komunikačního mixu vhodné pro oslovení cílové skupiny lidí či široké veřejnosti. Závěj teoretické části se zabývá marketingovou komunikací v průběhu životního cyklu výrobku přibližující vývoj výrobku …moreAbstract:
My bachelor thesis topis is influence of marketing communications on the sale of chosen product. The theoretical part is focused on marketing, marketing and communication mix,detailed types of communication mix appropriate to reach the target group of people or the general public. Conclusion of the theoretical part deals with marketing communications during the entire life cycle of product and its …moreAbstract:
Tému na bakalársku prácu som si zvolil vplyv marketingovej komunikácie na predaj vybraného produktu. Teoretická časť je zameraná na marketing, marketingový a komunikačný mix, podrobnejšie rozobrané druhy komunikačního mixu vhodné na oslovenie cieľovej skupiny ľudí či širokej verejnosti. Závej teoretickej časti sa zaoberá marketingovou komunikáciou v priebehu životného cyklu výrobku približujúcu vývoj …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights