Kristýna Ambrožová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.

Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Student provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Lidl Česká republika v.o.s. a využívané marketingové nástroje a preference stávajících …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.