Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s. – Kristýna Ambrožová
Kristýna Ambrožová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Student provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Lidl Česká republika v.o.s. a využívané marketingové nástroje a preference stávajících …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.