Využití hodové tradice ve výtvarné činnosti u dětí předškolního věku – Amálie Oulehlová
Amálie Oulehlová
Bakalářská práce
Využití hodové tradice ve výtvarné činnosti u dětí předškolního věku
The Use of the Feast Tradition in Art Activities for Children of Preschool Age
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím hodové tradice ve výtvarné činnosti u dětí předškolního věku. Cílem práce je představit konkrétní možnosti uplatnění této tradice v prostředí mateřské školy. Teoretická část pojednává o hodové tradici, lidové tradici a výtvarné činnosti ve vztahu k dětem předškolního věku a předškolnímu vzdělávání. Vpraktické části je …víceAbstract:
The theoretical-application thesis deals with the use of feast traditions in art activities for preschool children. The aim of the thesis is to present particular possibilities of applying this tradition in the kindergarten environment. The theoretical part deals with the feast tradition, folk tradition and art activities in relation to preschool children and preschool education. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Oulehlová, Amálie. Využití hodové tradice ve výtvarné činnosti u dětí předškolního věku. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Výtvarné činnosti s jedincem s dětskou mozkovou obrnou
Tereza KLATOVSKÁ -
Využití přírodních materiálů ve výtvarných činnostech s osobami s mentálním postižením
Věra Bardoňová -
Cestování dává smysl aneb výtvarná činnost s osobami se zrakovým postižením
Tereza Šejblová -
"Z bláta do louže, aneb keramická tvorba ladí s přírodou" Návrh a realizace výtvarných činností pro děti předškolního věku zaměřených na práci s keramickým materiálem s výstupem do exteriéru
Marie UHLÍŘOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Výtvarná výchova s prvky artefiletiky a její využití při rozvoji motorických schopností u dětí s poruchou autistického spektra (v předškolním věku)
Olga VÁVROVÁ -
Pohádka v práci s dětmi předškolního věku
Petra Kovácsová