Sanjana Ranjan

Diplomová práce

Potential of Metaverse for fashion branding

Potential of Fashion Branding in the Metaverse
Anotace:
Metaverse is the next generation of internet, social media, and e-commerce that has already caught the attention of marketers for marketing and branding. This thesis aims to investigate why and how marketers would expand their fashion branding in the metaverse and understand its future. It also aims to create a guide that fashion brand managers can use to understand metaverse and related concepts and …více
Abstract:
Metaverse is the next generation of internet, social media, and e-commerce that has already caught the attention of marketers for marketing and branding. This thesis aims to investigate why and how marketers would expand their fashion branding in the metaverse and understand its future. It also aims to create a guide that fashion brand managers can use to understand metaverse and related concepts and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90241

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Management