Potential of Metaverse for fashion branding – Sanjana Ranjan
Sanjana Ranjan
Diplomová práce
Potential of Metaverse for fashion branding
Potential of Fashion Branding in the Metaverse
Anotace:
Metaverse is the next generation of internet, social media, and e-commerce that has already caught the attention of marketers for marketing and branding. This thesis aims to investigate why and how marketers would expand their fashion branding in the metaverse and understand its future. It also aims to create a guide that fashion brand managers can use to understand metaverse and related concepts and …víceAbstract:
Metaverse is the next generation of internet, social media, and e-commerce that has already caught the attention of marketers for marketing and branding. This thesis aims to investigate why and how marketers would expand their fashion branding in the metaverse and understand its future. It also aims to create a guide that fashion brand managers can use to understand metaverse and related concepts and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
Aizada Kalmahan -
Digitalization and branding management in the fashion industry
Karina Toporova -
Redefining the workplace: A bibliometric insight into the remote work, digital nomadism and metaverse in the workplace
Tereza Šímová -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková -
NFTs a jejich využití v mezinárodním obchodu
Jiří Beránek -
NFTs and their possible use in the physical world
Alexej Preobraženskij