Bc. Arina Brevnova

Diplomová práce

Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate

The Marketing Communication of Volkswagen in the Diesel Gate Period
Anotace:
Cílem práce je analýza komunikační strategie společnosti Volkswagen, zaměřenou na překonání emisní krize Dieselgate. Práce se skládá ze tří hlavních častí. Z analýzy odborné literatury se ukázalo, že reakce na krizi je kritickou a důležitou fází, protože je velmi jasně viditelná pro cílové publikum a výrazně ovlivňuje veřejné mínění a vnímání značky. Na základě provedené analýzy skandálu Dieselgate …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the communication strategy of the Volkswagen company aimed at overcoming the Dieselgate emission crisis. The thesis consists of three main parts. Analysis of the literature has shown that the response to the crisis is a critical and important phase, as it is very clearly visible to the target audience and has a significant impact on public opinion and brand perception …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní