Bc. Nikola Březinová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje merchandisingu a nákupní atmosféře ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou je prodejna Lidl, kterou srovnávám s prodejnou Penny Market. Srovnání spočívá ve zjištění dodržování merchandisingových zásad a uplatňování vnějších a vnitřních prvků nákupní atmosféry. K výsledkům jsem došla na základě metody pozorování, dotazníkového šetření a komparační …více
Abstract:
Bachelor's thesis deals with merchandising and shopping atmosphere at selected retail unit. Selected retail unit is a store Lidl, which compare with a shop Penny Market. Compared consists in verifying compliance with the principles of merchandising and implementation of internal and external elements of the shopping atmosphere. The results, I came to the method of observation, questionnaires and comparative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku