Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Nikola Březinová
Bc. Nikola Březinová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje merchandisingu a nákupní atmosféře ve vybrané maloobchodní jednotce. Vybranou maloobchodní jednotkou je prodejna Lidl, kterou srovnávám s prodejnou Penny Market. Srovnání spočívá ve zjištění dodržování merchandisingových zásad a uplatňování vnějších a vnitřních prvků nákupní atmosféry. K výsledkům jsem došla na základě metody pozorování, dotazníkového šetření a komparační …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with merchandising and shopping atmosphere at selected retail unit. Selected retail unit is a store Lidl, which compare with a shop Penny Market. Compared consists in verifying compliance with the principles of merchandising and implementation of internal and external elements of the shopping atmosphere. The results, I came to the method of observation, questionnaires and comparative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/a36nm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŘEZINOVÁ, Nikola. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/nrtltx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising prodejních jednotek konkrétní značky
Marcel VACULA -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl