Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu – Bc. Tereza Smutná
Bc. Tereza Smutná
Diplomová práce
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na nákupní chování zákazníka při nákupu potravin na internetu. Cílem práce byla identifikace klíčových faktorů, kterými jsou ovlivňovány ženy při nákupu potravin na internetu a zhodnocení, zda jsou rozdíly v těchto faktorech mezi ženami bezdětnými a ženami s dětmi. Cílovou skupinou pro výzkum byly ženy z generace Y, tedy ženy, které se narodily v letech 1981–1996. V teoretické …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the customer's purchasing behaviour while buying food on the Internet. The aim of the work was to identify the key factors that influence women while buying food on the Internet and to evaluate whether there are differences in these factors between women without children and women with children. The target group for the research was women from generation “Y”, i.e. those …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
A study on Online Shopping in Bangladesh - Case of Daraz Company
Robiul Islam -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA -
Ochrana spotřebitele se zaměřením na obchodování na internetu
Martin ŠEBESTA -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Jana Hlaváčová -
Nákupní chování zákazníka na internetu
Filip Vocásek
Název
Vložil
Vloženo
Práva