Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company – Jan Javůrek
Jan Javůrek
Diplomová práce
Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company
Abstract:
The thesis was written as a result of a 5 month business development internship in a start-up company Swimbeam Training that I undertook during the third semester at ESDES, Université Catholique de Lyon. It summarizes the experience I gathered during this period and it gives an overview of practical tasks and projects I was involved in which concerned different aspects of the business. The practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAVŮREK, Jan. \textit{Application of Digital Marketing Principles to a Business Development Strategy of a Start-Up Company}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ns45uv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh SEO strategie pro start-up Skvot CZ
Martin Pohl -
Návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz
Martin Kváš -
Marketigová strategie pro start-up Mapotic
Tomáš Chvalina -
Zhodnocení start-up podnikání v ČR - případová studie
Dominik Bohuslav -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová -
Analýza marketingu ve start-upu Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)
Martin Kříčka
Název
Vložil
Vloženo
Práva