HAMRLOVÁ, Nikol. \textit{Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ns5mat/.
HAMRLOVÁ, Nikol. <i>Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti</i>. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ns5mat/.
HAMRLOVÁ, Nikol. Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ns5mat/.
@misc{Hamrlova2020thesis,
AUTHOR = "Hamrlová, Nikol",
TITLE = "Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti [online]",
YEAR = "2020 [cit. 2024-10-03]",
TYPE = "Bachelor's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/ns5mat/",
}
@misc{Hamrlova2020thesis,
AUTHOR = {Hamrlová, Nikol},
TITLE = {Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti},
YEAR = {2020},
TYPE = {Bachelor's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/ns5mat/},
URL_DATE = {2024-10-03},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Hamrlová
| jméno = Nikol
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti
| url = https://theses.cz/id/ns5mat/
| typ práce = Bachelor's thesis
| vedoucí =
| rok = 2020
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-03
| poznámka =
| jazyk =
}}