Jakub TRNKA

Bakalářská práce

Image města Plzně

The Image of Pilsen City
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá image města Plzně. Teoretická část práce se zabývá pojmem image a identita. Pojem image je vysvětlen, konkretizován a jsou vysvětleny okolnosti jeho vytváření a analýzy. Následuje charakteristika městského marketingu jako nástroje pro tvorbu a vylepšování image. V rámci městského marketingu je zmíněn marketingový mix obce a města, tvorba marketingové strategie a komunikace …více
Abstract:
This bachelor thesis researches the image of Pilsen. The theoretical part of the thesis is focused on terms image and identity. The term image is explained, specified and its conditions for its making and analysis are explained. This part is followed by characterization of the city marketing as a tool for creation and improvement of the image. In terms of the city marketing a marketing mix of a town …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRNKA, Jakub. Image města Plzně. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Geografie / Ekonomická a regionální geografie