Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci – Bc. Natálie Horňáková
Bc. Natálie Horňáková
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Using influencer marketing in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje influencer marketingu v oblasti marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření obecného návrhu využití influencerů v marketingové komunikaci společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy a definicemi influencer marketingu, zdůrazňuje jeho podstatu a identifikuje hlavní aspekty. Analyzuje aktuální trendy a historický kontext vývoje, charakterizuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of marketing communication. The aim of the thesis is to create a general proposal for the use of influencers in marketing communication of a company. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic concepts and definitions of influencer marketing, emphasizes its essence and identifies its main aspects. It analyses current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/h2c1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORŇÁKOVÁ, Natálie. \textit{Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ns71kr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová