Bc. Natálie Horňáková

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci

Using influencer marketing in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje influencer marketingu v oblasti marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření obecného návrhu využití influencerů v marketingové komunikaci společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy a definicemi influencer marketingu, zdůrazňuje jeho podstatu a identifikuje hlavní aspekty. Analyzuje aktuální trendy a historický kontext vývoje, charakterizuje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of marketing communication. The aim of the thesis is to create a general proposal for the use of influencers in marketing communication of a company. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic concepts and definitions of influencer marketing, emphasizes its essence and identifies its main aspects. It analyses current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/h2c1z/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách