Bc. Natálie Horňáková

Bachelor's thesis

Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci

Using influencer marketing in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje influencer marketingu v oblasti marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření obecného návrhu využití influencerů v marketingové komunikaci společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy a definicemi influencer marketingu, zdůrazňuje jeho podstatu a identifikuje hlavní aspekty. Analyzuje aktuální trendy a historický kontext vývoje, charakterizuje …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of marketing communication. The aim of the thesis is to create a general proposal for the use of influencers in marketing communication of a company. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic concepts and definitions of influencer marketing, emphasizes its essence and identifies its main aspects. It analyses current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.