Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci – Bc. Natálie Horňáková
Bc. Natálie Horňáková
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Using influencer marketing in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje influencer marketingu v oblasti marketingové komunikace. Cílem práce je vytvoření obecného návrhu využití influencerů v marketingové komunikaci společnosti. Teoretická část bakalářské práce se zabývá základními pojmy a definicemi influencer marketingu, zdůrazňuje jeho podstatu a identifikuje hlavní aspekty. Analyzuje aktuální trendy a historický kontext vývoje, charakterizuje …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with influencer marketing in the field of marketing communication. The aim of the thesis is to create a general proposal for the use of influencers in marketing communication of a company. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the basic concepts and definitions of influencer marketing, emphasizes its essence and identifies its main aspects. It analyses current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/h2c1z/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jana Hotárková -
Návrh marketingové komunikace s využitím influencer marketingu k posílení značky kojenecké výživy
Alena Fišerová -
Řízení marketingové komunikace s pomocí influencer marketingu pro SAYU
Mirka Jonášová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Influencer jako prostředek marketingové komunikace značky
Nikola Straková -
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Aneta Řehořová