Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole – Bc. Monika Cihlová
Bc. Monika Cihlová
Bakalářská práce
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Education of a child with mild intellectual disability from a socially weak environment in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část má dvě kapitoly, ve kterých jsou na základě odborné literatury popsány pojmy: dítě s lehkým mentálním postižením, sociálně znevýhodněné prostředí, vzdělávání těchto dětí v mateřské škole a možné pedagogické …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the education of a child with a mild mental disability from a socially weak environment in kindergarten. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part has two chapters in which the terms are described on the basis of professional literature: child with mild mental disabilities, socially weak environment, education of these children in …víceKlíčová slova
Lehké mentální postižení sociálně znevýhodněné prostředí předškolní věk mateřská škola rozvoj pedagogicko-psychologická poradna pedagogické a speciálně pedagogické metody mild mental disability socially weak environment preschool age kindergarten advancement educational and psychological counselling pedagogical and special pedagogical methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/libk3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIHLOVÁ, Monika. \textit{Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ns9a5k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně pedagogické metody práce využívané zástupci vybraných organizací při práci s dětskými klienty zasaženými syndromem CAN
Barbora Horská -
Pedagogické metody učitele Jana Buchara
Marie Pospíšilová -
Faktory a podmínky ovlivňující vzdělávání a naplňování potenciálu u žáků s dvojí výjimečností
Petra Baranová -
Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte a speciálně pedagogická intervence
Táňa BAŘINKOVÁ -
Sebereflexe a sebehodnocení diagnostické a intervenční kompetence v práci učitelky mateřské školy speciální
Vladislava KAISEROVÁ -
Rizikový faktor rodiče samoživitele u dětí v riziku a jeho vliv na vznik a rozvoj poruch chování
Eliška Dopitová -
Using English Educational Magazines in ELT - Gate and RR
Jana Jízdná -
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková