Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy – Ing. Kateřina LISNÍKOVÁ
Ing. Kateřina LISNÍKOVÁ
Master's thesis
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
The impact of social and emotional learning on moral reasoning and psychological and social relationships in the classroom.
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá vlivem sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy u žáků mladšího školního věku. Teoretická část práce obsahuje stručnou vývojovou charakteristiku dítěte mladšího školního věku, popisuje morální vývoj z hlediska kognitivních a sociokognitivních teorií. Zabývá se pojetím emoční inteligence a vysvětluje koncept sociálně-emocionálního …viacAbstract:
This master thesis describes the impact of social-emotional learning on moral reasoning and the psychosocial climate of the school-age classroom. The theoretical part of the thesis contains a brief characteristic of the development of a school-age child. It describes their moral development from the perspective of some cognitive and social cognitive theories. It deals with emotional intelligence and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LISNÍKOVÁ, Kateřina. Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv emoční inteligence manažera na kulturu učení na pracovišti
Kateřina Hrstková -
Rozvoj emoční inteligence u dětí
Petr Smažil
Názov
Vložil
Vložené
Práva