Magdaléna Lukšíková

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016

Hotel Palace Marketing Plan for Year 2016
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is creating Hotel Palace marketing plan for year 2016. Bachelor thesis is divided to two parts - theoretical and practical. Theoretical part deals with knowledges from written source about marketing of service, marketing plan and marketing mix. Practical part consists the analysis of Hotel Palace, hotel marketing mix and swot analysis needed for creating the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Šárka Vylimcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lukšíková, Magdaléna. Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing