Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK – Mariia Vladimirova
Mariia Vladimirova
Bachelor's thesis
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Proposal and the Evaluation of Effectiveness of the Marketing Campaign using Tools MC
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit účinnost marketingové kampaně s využitím různých nástrojů marketingové komunikace. Začíná přehledem vývoje marketingové kampaně a významem hodnocení její účinnosti. Jsou zde rozebrány teoretické základy týkající se nástrojů marketingové komunikace, jejich metodologie a postupy hodnocení. Praktická část zahrnuje analýzu konkrétní marketingové kampaně, rozbor jejích strategií …moreAbstract:
The thesis aims to evaluate the effectiveness of a marketing campaign utilizing various tools of marketing communication. It commences with an overview of marketing campaign development and the significance of assessing its efficacy. Theoretical foundations surrounding marketing communication tools, their methodologies, and evaluation procedures are discussed. The practical segment involves the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o5gat/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová