Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental – Lucie KOSTÍKOVÁ
Lucie KOSTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental
Analysis of Cultural Habits in the Bulgarian Market and Their Use in Planning the Communication Strategy of the Brand Continental
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu. Součástí této práce je dále také zhodnocení současné komunikační strategie společnosti Barum Continental spol. s r. o. Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě analýzy kulturních zvyklostí spotřebitelů navrhnout doporučení, která společnost využije při plánování nové komunikační strategie a která …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on cultural customs analysis of consumers on the market in Bulgaria. Part of this bachelor thesis is the evaluation of current communication strategy of Barum Continental Company Ltd. on the market in Bulgaria. The main objective of this bachelor thesis is to suggest recommendations based on cultural customs analysis which the company can use to fulfill its targets on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zverejniť od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/nsiwnc/.
Jak správně citovat práci
KOSTÍKOVÁ, Lucie. Analýza kulturních zvyklostí spotřebitelů na bulharském trhu a jejich využití při plánování komunikační strategie značky Continental. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
Darya Maltseva -
Optimalizace vybraných logistických procesů ve společnosti Continental Barum spol. s r. o.
Miroslav Remiaš -
Projekt optimalizace layoutu výrobní haly ve společnosti Continental Barum spol. s r.o.
Jana Pospíšilová -
Analýza vybraných výrobních procesů při výrobě pneumatik ve společnosti Continental Barum spol. s r.o.
Jana Pospíšilová -
Analýza systému přijímání zaměstnanců ve společnosti Barum Continental spol. s r.o.
Petra GREGŮRKOVÁ -
Zvýšení motivace pracovníků výkonovou prémií ve výrobním podniku Barum Continental spol. s r.o.
Tomáš HŮREK -
Analýza systému hodnocení zaměstnanců ve firmě Barum Continental spol s.r.o.
Pavlína ZYCHÁČKOVÁ -
Projekt zaměřený na využití zaměstnanců věkové kategorie 50+ ve firmě Barum Continental spol. s r. o.
Anna JURÁŇOVÁ