Martin Kváš
Master's thesis
Návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz
Design of SEO strategy for start-up HledejLéky.cz
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh SEO strategie pro start-up HledejLéky.cz, nově vzniklého internetového vyhledávače léků. Teoretická část popisuje internet a jeho vliv na marketing, dále pak roli internetových vyhledávačů a jejich fungování. Podstatná část teoretické části je věnována On-page a Off-page faktorům, na které navazuje popis zakázaných metod Black hat SEO. Po teoretické části následuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to design SEO strategy for start-up HledejLéky.cz, a newly created internet drug search engine. The theoretical part describes the internet and its influence on marketing, then the role of internet search engines and their functioning. A substantial part of the theoretical part is devoted to On-page and Off-page factors, which is followed by a description of prohibited Black …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78740
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2020
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Andera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
Spezifika der Übersetzung von suchmaschinenoptimierten Texten: Eine translatologische Analyse am Beispiel der SEO-Texten aus dem E-shop About You
Kristýna Lakomá